Communicatiemanagement
Mind the Gap communicatie biedt hulp bij het uitvoeren van het communicatiebeleid in organisaties, bij projecten of ad hoc activiteiten.
Lees meer
- Voor het opstellen van een communicatieplan en het vertalen naar effectieve communicatiemiddelen;
- Voor het signaleren van trends en ontwikkelingen;
- Als sparringpartner of als adviseur voor zowel interne- en externe communicatie;
- Voor het informeren van de doelgroepen met (digitale) communicatiemiddelen;
- Voor het versterken en bewaken van het merk;
- Voor het monitoren van;
- Voor het schrijven van teksten voor in- en externe media;
- Voor content-management van online media;
- Voor het organiseren van events.
Social media beheer
Social media doe je er niet ‘even’ bij. Social media is een vast onderdeel binnen marketingcampagnes.
Lees meer
Social media is – naast je website – het gezicht naar buiten. Social media beperkt zich niet tot de afdeling communicatie, het bevindt zich in de hele organisatie. Content én webcare. Mind the Gap communicatie kan hulp bieden in dit proces.
- Voor het beheren van social media-kanalen van de organisatie.
- Voor het aanleveren van content.
- Voor het analyseren van bezoekersgedrag.
- Voor het generen van traffic naar de website.
- Voor het optreden als community manager, projectmanager of online copywriter.
Webbeheer
Hoewel social media terrein winnen, is een actuele, heldere website nog altijd het visitekaartje van iedere organisatie.
Lees meer
Doel van een goede website is om bezoekers terug te laten komen, zich aan je te binden, hen van informatie te voorzien, je merk te versterken. Goed contentbeheer is van belang. Mind the Gap communicatie kan hierbij helpen.
- Voor het actueel houden van de website;
- Voor het voeren van email-campagnes;
- Voor het analyseren van het websitebezoek met Google Analytics;
- Voor adviezen om de website te verbeteren en aan te passen aan het bezoekersgedrag.